Posted by: blazzerbg | 18 октомври , 2007

Сутиен

Съпруг влиза в магазин за бельо за зарадва благоверната със сутиен.
Продавача пита: Колко са големи гърдите на жена ви? Като пъпеши??
– Не по-малки. Отговаря мъжа.
– Като праскови??
– Не по-малки.
– Като яйца??
– Да като яйца, но на очи…
===============================================

В училище. Иванчо:
– Госпожо, а защо днес сте без сутиен?
– Интересно, как се досети, като още даже палтото не съм си свалила?
– Няма ви ги бръчките на лицето!

– Мамо, може ли вече да нося сутиен?
– Не може!
– Ама защо бе, мамо, вече съм на 14 години!
– Млъквай, сине!
===============================================

Мъж влиза в магазин за дамско бельо. Отива при продавачката и казва:
– Добър ден, може ли един сутиен за жена ми!
-Може, но какъв размер да е?
-Ами, не знам точно – отвърнал мъжът – Не съм наясно с тези неща!
– Добре де, айде поне тогава ме ориентирайте, гърдите на жена ви, на какво имат форма: на пъпеш, на диня, на круша или на ябълка?
човекът се позамислил, почесъл се и казал:
– Абе как да ви кажа, по скоро причличат на ушите на кокершпаньол!

Вашият коментар

Категории

